Cursus van de maand juni: Gezond en gelukkig 100 worden

In juni staat de cursus 'Gezond en gelukkig 100 worden' voor je klaar. Doe er je voordeel mee!

Wil jij ook gezond en gelukkig 100 worden? Voeding is verantwoordelijk voor hoe je eruitziet, van binnen en van buiten. Wat je in je mond stopt, bepaalt voor een groot deel hoe jij je voelt. Deze cursus leert je niet alleen wat gezond is, maar zorgt ervoor dat je straks ook echt niet anders meer wilt.

Volg een gratis cursus

Als lid van de Bibliotheek kun je een jaar lang gratis twee online cursussen volgen. Om een nieuwe hobby te ontdekken of een vreemde taal te leren. Om te werken aan je persoonlijke ontwikkeling of wegwijs te worden in een computerprogramma.

Hoe werkt het?

Met een geldig bibliotheeklidmaatschap kun je twee cursussen per jaar kiezen. Je volgt de cursus van je keuze in je eigen tijd en tempo. Je hebt alleen internet nodig. Na het aanmelden kom je in je persoonlijke cursusomgeving waar je cursus voor je klaar staat.

Meer weten?

Ga naar www.onlinebibliotheek.nl/cursussen.html voor meer informatie en een overzicht van het cursusaanbod.