Centre Céramique coronaproof open!

Centre Céramique volgt de richtlijnen van het RIVM in verband met de coronamaatregelen.

Wat kan wel?
Je kunt lenen, uitzoeken en terugbrengen. We laten een maximum aantal bezoekers tegelijk toe. Inleveren vindt plaats in de hal. De boekenbrievenbus is gesloten. De teruggebrachte materialen gaan 36 uur in quarantaine. Daarna is het corona-virus niet meer actief. Natuurlijk wordt er geen telaatgeld berekend over de tijd dat de materialen in quarantaine liggen. Inzage in de bijzondere collecties is mogelijk op afspraak.

Wat kan niet?
We vragen iedereen om het verblijf in Centre Céramique zo kort mogelijk te houden. Zoek (vooraf) thuis al zoveel mogelijk uit, welke boeken je wilt lenen. Hier vind je alvast leuke tips.
Je kunt in Centre Céramique niet studeren, kranten of tijdschriften lezen, computers gebruiken, geen magazijnaanvragen doen, een bibliotheekabonnement afsluiten kan alleen online en toiletbezoek is niet mogelijk. Coffeelovers is ook nog gesloten.

Maatregelen tegen verspreiding van het coronavirus

Bij bezoek aan Centre Céramique vragen we, om je aan de volgende regels te houden:

• Houd 1,5 meter afstand
  • Blijf thuis als je verkoudheidsklachten. Benauwd en/of koorts? Dan moeten alle huisgenoten thuisblijven
  • Kom alleen of met maximaal 1 persoon uit je huishouden
  • Ontsmet handen bij binnenkomst en bij het lenen van de boeken
  • Gebruik een winkelmandje. Op? Wacht dan tot er weer één beschikbaar is
  • Volg de looproutes

Heb je vragen?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 12.00 uur op 043-3505600 en per e-mail van 9.00 - 17.00 uur via klantenservice@maastricht.nl.

We kijken ernaar uit om je weer te mogen ontvangen in Centre Céramique

AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN
Dinsdag t/m vrijdag: 13.00 – 17.00 u.

HERINRICHTING CENTRE CÉRAMIQUE
In Centre Céramique zijn verbouwingswerkzaamheden. Je kunt hier geluidsoverlast van ondervinden.
Meer info over de herinrichting van Centre Céramique: https://www.centreceramique.nl/herinrichting

Blijf gezond en let goed op elkaar!
Centre Céramique / Kumulus / Natuurhistorisch Museum Maastricht