PressDisplay: Duizenden kranten en tijdschriften online beschikbaar

Online bladeren en lezen in 7000 kranten en tijdschriften uit 100 verschillende landen en in 54 talen. Fulltext, actueel én met een archief tot 90 dagen. In de bibliotheek beschikbaar op onze computers en via ons Wifi-netwerk. Voor leden ook thuis beschikbaar na inlog met uw bibliotheekpasnummer.

PressReader app

Haal de kranten / tijdschriften op in de bibliotheek en lees ze thuis! Pressreader is de mobiele app van PressDisplay. Maak in één van de vestigingen van Centre Céramique verbinding met het WiFi netwerk, download de gewenste kranten / tijdschriften en lees ze vervolgens thuis of onderweg. In de bibliotheek lezen kan natuurlijk ook! Installeer de app en maak kennis met de vele mogelijkheden die de app biedt! Pressreader is gratis te downloaden in de Apple appstore, Google Play en de Microsoft appstore.

Nieuw

7 dagen na biebbezoek nog gratis kranten en tijdschriften downloaden!
Sinds kort kent PressReader de zgn. "Radiant Access functie". Dat houdt in dat u, nadat u in Centre Céramique met uw tablet of mobiel een keer ingelogd hebt in de PressReader app, u nog zeven dagen lang gratis kranten en tijdschriften kunt downloaden in de app, dus ook thuis of onderweg!