Cursus van de maand november: Digitale veiligheid: daar zorg je zelf voor!

Cybercrime of informatielekken. Iedereen die online gaat kan ermee te maken krijgen. Of het nu privé of zakelijk is. En dat wil je niet. Hoe zorg je dat je zo min mogelijk gevaar loopt? Deze cursus van de maand biedt je praktische tips en trucs om je digitale veiligheid te verbeteren. En je te wapenen tegen gevaren die online werken met zich meebrengt.

Volg een gratis cursus
Als lid van de Bibliotheek kun je een jaar lang gratis twee online cursussen volgen. Om een nieuwe hobby te ontdekken of een vreemde taal te leren. Om te werken aan je persoonlijke ontwikkeling of wegwijs te worden in een computerprogramma.

Hoe werkt het?
Met een geldig bibliotheeklidmaatschap kun je twee cursussen per jaar kiezen. Je volgt de cursus van je keuze in je eigen tijd en tempo. Je hebt alleen internet nodig. Na het aanmelden kom je in je persoonlijke cursusomgeving waar je cursus voor je klaar staat.

Cursus van de maand
Bij de Bibliotheek ben je nooit uitgekeken of uitgeleerd. Als extraatje krijg je daarom iedere maand een korte online cursus cadeau. De onderwerpen variëren sterk, zodat er altijd wel een cursus van de maand voorbijkomt waar jij echt iets aan hebt. Je hebt tot het einde van de maand de tijd om de cursus te volgen. Op de eerste dag van de volgende maand wordt deze cursus automatisch vervangen door een nieuwe korte cursus van de maand.

Meer weten?
Ga naar www.onlinebibliotheek.nl/cursussen.html voor meer informatie en een overzicht van het cursusaanbod.