Start VakantieBieb, hét zomercadeau van de Bibliotheek

Met de VakantieBieb-app heeft iedereen gratis toegang tot een omvangrijke selectie Nederlandse e-books gedurende de hele zomer. Voor de jeugd gaat de VakantieBieb al per 1 juni open. Vanaf 1 juli zijn ook de titels voor volwassenen beschikbaar. Er zijn dit jaar meer dan 60 titels te downloaden, en er zijn handige leeftijdscategorieën voor kinderen aan gekoppeld.

Kinderen komen vanaf juni aan hun trekken en hebben de mogelijkheid om dertig titels te downloaden. Spannende en informatieve boeken, voor ieder leeftijd wat wils. Een kleine greep uit de selectie: Mees Kees op kamp van Mirjam Oldehave, Grijze jager van John Flannagan, Michael Morpurgo met Adelaar in de sneeuw en Verdacht van Carry Slee.

Lezen zonder internet
Ga naar www.vakantiebieb.nl en download de gratis app op een tablet of smartphone via de App Store of Google Play Store. Na het downloaden is voor het lezen van de e-books geen internetverbinding meer nodig. Ideaal dus voor vakantie.

VakantieBieb kinderen: 1 juni t/m 31 augustus 2017
VakantieBieb volwassenen: 1 juli t/m 31 augustus 2017

Wist je trouwens dat je met je bibliotheekpas bij alle bibliotheken in Nederland terecht kunt om boeken te lenen? Klik hier voor meer informatie!