pdf print

BOEK-AAN-HUIS service

Lees je graag maar is het lastig om de bibliotheek te bezoeken? Maak dan gebruik van onze boek-aan-huis service. Zo kun je tóch blijven lezen.

Voor wie?
De boek-aan-huis service is er speciaal voor iedereen die door ouderdom, ziekte of een handicap niet in staat is om de bibliotheek te bezoeken. De enige voorwaarden zijn dat je zelfstandig woont binnen de gemeente Maastricht en een biebabonnement hebt.

Wat kun je allemaal lenen?

• Nederlandse romans (literatuur);
  • 'grote letter' boeken in verschillende genres;
  • familie- en streekromans, detectives en thrillers, biografieen, fantasy e.d.;
  • Buitenlandse romans (o.a. Top 10);
  • informatieve boeken over onderwerpen zoals natuur, reizen, computers, gezondheid enz.
  • luisterboeken
  • Dvd's en cd's
  • e-Books

Hoe werkt het?
We starten met een kennismakingsgesprek waarin je kunt aangeven welke boeken en onderwerpen jij interessant vindt. Ook kijken we welke dag en tijd voor jou het beste uitkomt. Vervolgens komt een enthousiaste vrijwilliger één keer in de vier weken naar je toe om nieuwe materialen te brengen en de oude op te halen. We streven ernaar om de persoon, de dag en de tijd zoveel mogelijk hetzelfde te houden.

Wat kost dat?
De boek-aan-huis service is voordeliger dan je misschien denkt. Voor het lenen van de materialen betaal je dezelfde kosten als bij een COMFORT abonnement. Voor het bezorgen en ophalen worden geen extra kosten berekend.

Waar kan ik mij aanmelden?
Wil je meer informatie of een kennismakingsgesprek plannen? Neem dan contact op met Miranda Vriezelaar. Dit kan via publieksservice@maastricht.nl of 043 - 350 56 00.

Catalogus Maastricht

Mijn menu - klik hier voor uitleg -

Regel je bibliotheekzaken mobiel

Met 'Bibliotheek Wise app' hebben leden van Centre Céramique altijd en overal toegang tot hun bibliotheek.

Downloaden en meer informatie