Volg als bibliotheeklid online cursussen van de Bibliotheek

Als lid van Centre Céramique kun je een jaar lang gratis twee online cursussen volgen. Om een nieuwe hobby te ontdekken of een vreemde taal te leren. Om te werken aan je persoonlijke ontwikkeling of wegwijs te worden in een computerprogramma.

Hoe werkt het?
Met een geldig bibliotheeklidmaatschap kun je twee cursussen per jaar kiezen. Je volgt de cursus van je keuze in je eigen tijd en tempo. Je hebt alleen internet nodig. Na het aanmelden kom je in je persoonlijke cursusomgeving waar je cursus voor je klaar staat.

Cursus van de maand
Bij de Bibliotheek ben je nooit uitgekeken of uitgeleerd. Als extraatje krijg je daarom iedere maand een korte online cursus cadeau. De onderwerpen variëren sterk, zodat er altijd wel een cursus van de maand voorbijkomt waar jij echt iets aan hebt.

Meer weten?
Ga naar www.bibliotheek.nl/cursussen voor meer informatie en een overzicht van het cursusaanbod.